måndag 3 september 2012

Veckans IN:UT v.35

IN
+ 3 st Pennor, bläck som går att sudda
+ 1 st Konsert t-shirt
+ 1 st nyckelring
+

UT
- 1 st Penna, bläck som går att sudda
-

Summa : + 4st
Hm...
Inte så bra och dessutom ett snedsteg från min "inte köpa kläder"-månad! Men det köpet var faktiskt planerat, så det är både bra och dåligt. Var på Lady Gagas konsert i Globen och hade redan tänkt när jag(Anna) köpte biljetterna i typ april/maj att jag skulle köpa mig en t-shirt :)
Så ja, det är ju inte bra, men jag har använt den hela helgen så den passar fint. Har även två plagg i garderoben som jag inte längre vill ha, så nästa vecka kan nog se mycket bättre ut ;)
Måste dessutom börja skriva ut vad som går in och ut, märker att jag har en teflon-hjärna i det fallet, kommer inte ihåg vad som händer i veckorna :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar