måndag 10 september 2012

Veckans IN:UT v.36

IN
+ 1 st Musmatta, i 40% återvunnet material!
+ 2 st Porslinsborrar
+ 1 st kakfat, tillverkat av loppisfyndade tallrikar
+ 2 st söndagsbilagor, gåva från vän

UT
- 1st Absolut Pride-skal, sålt på Tradera
- 1 par skor/clogs, sålda på tradera
- 4 st förpackningar med olika rengöringsmedel, gav bort till vän
- 1 st dvd, gav bort till vän
- 1 st nagellack, knappt använt gav bort till vän


Summa : -2
Så länge det är minus är jag nöjd :)

I dag fick jag ett ryck. Eftersom jag hade önskat en "ensam-eftermiddag" passade jag på att möblera om i vardagsrummet. Bytte bara plats på soffan och stora bokhyllan, men passade på att rensa ut saker samtidigt, samt stuva om det som skulle vara kvar.

Men det är bra märkligt.
Jag känner att jag skulle kunna kasta ut hur mycket som helst! Frågan är om man ska gå å den känslan eller hejda sig lite?
Men det är så himla skönt att få rensa.
Ska ta med lite saker till syjuntan och se om någon vill adoptera och senare i veckan blir det en tur till loppis för att donera och till återvinningen för att slänga ;) Så nästa veckas IN:UT kommer nog bli ganska extrem!

1 kommentar: