fredag 24 augusti 2012

Utmaning!

När man ligger på soffan och sover/funderar så kommer man fram till en massa saker ;)

Jag tänkte att jag från och med nu, och fram till och med den 25:e september inte ska handla några nya kläder.
Borträknat från detta är trosor och strumpor.
Detta på grund av att jag nu bara har typ 3 par strumpor kvar i min låda som inte är svarta arbetsstrumpor. Tänkte dessutom försöka se om jag kan hitta med ekologisk bomull i ;)

Trots ett uppkommande bröllop, födelsedagsfester och medarbetarhelg på jobbet så tänkte jag genomföra detta! Jag har kläder hemma och dessutom så har jag under månaden som var endast köpt en tröja, så jag tror det inte kommer bli något problem. Så om jag anser mig behöva något så får det bli på second hand eller sådant som andra bara inte vill ha ;)

Små bäckar små, blir en stor stor Å! ;)

Egen raberbersaft

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar