lördag 28 maj 2011

Lördag.

Jepp, löningslördag på jobbet... behöver inte säga mer va? ;)

Har som sagt jobbat och inte gjort så mycket mer de senaste dagarna.
Lösa planeringar inför nästa vecka, fyller ju år ;)
30år!
Men ingen ålderskris här inte, hade en vid 25 och den räcker för ett bra tag.
Känns istället skönt att "ta klivet" över 30 gränsen, säga att jag är 30-nånting istället för 20-nånting ;)
Börjar få lite åldersperspektiv och har insett att jag inte är så gammal egentligen. Har levt ca en tredjedel av mitt liv (om man ser till mina förfäder) och har inte ens levt så många år jag har kvar till pension.
Något att tänka på, eller hur? ;)

Det enda som inte hänt än av "stora" saker i livet (borträknat bröllopet) är att bli förälder. Går det så går det, och det ska nog ordnas inom överskådlig tid. Under tiden kan jag njuta av alla sköna barn runt omkring mig, "gamla" som nya ;)


Foto t.v. : Leon inspekterar farbror Micke.         Foto t.h. : Linnea och Zackarias flörtar

Hade en väldigt mysig träff med lite vänner i veckan, mycket bebismys, en riktigt härlig eftermiddag :)

Föresten så har min älskling fått tag på ett x-jobb! Hurra! :) Och något som är intressant också, väldigt skönt!

Börjar bli trött nu, blir så när man är helgjobbare. Ska nog sova nu, både IKEA och morsdag-middag imorgon och veckan som kommer blir det ju jobb, födelsedagsfirande och flytthjälp på menyn så sömn behövs ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar