torsdag 5 maj 2011

Nu ni!

Men missade ju att blogga igår! Jag som tänkte göra ett inlägg om dagen ;) ja ja, bara att köra på!

Idag har vi tvättat och städat precis hela dagen, var inte gjort på en 2-3 veckor så det behövdes verkligen ;) Vi är alldeles för lata och slarviga, det kanske blir så när man har mycket tid hemma utan någon egentlig anledning. Fast nu är det fräscht! Junta Parallell här ikväll och Syjuntan imorgon, strålande tider :)

Och sedan har det nog slagit slint för jag ska bliva lite av en självplågare...


Ser ni vad det är?

Det är en epilator.

Sug på den. Nu ska här benen slipas och "vaxas", alla hår ska upp och bort. Har funderat ett tag på hur jag skulle göra i sommar med mina kära spiror. Tänkte först vaxa, även om det är smidigt att gå på salong och låta någon annan göra det, så är det inte just nu ekonomiskt försvarbart.
Epilatorn kostar 1 och 3/4 besök så jag kommer "spara in" köpet ganska på en gång :)
För raka med hyvel är uteslutet. Då är det stubb efter ett dygn och jag får inväxt hår så det står härliga till!
Så nej, epilator och skrubb i duschen så ska detta bli bra :)

Fixade med bröllopshemsidan i går kväll, så den är klar för nu. (var nog därför jag missade att blogga)
Just idag är det otroliga 100 dagar kvar till vår vigsel. 100 dagar! Börjar känna lite så där att "det är inte mycket tid kvar nu", även fast vi har full koll på läget. Majoriteten av alla saker är inköpta eller bokade.
Längtar.
Längtar inte mest till själva bröllopsdagen egentligen, även om det ska bli fantastiskt, utan till tiden efteråt. När vi är gifta. Åh! Kommer bli så bra  ;)

Nu är nog Corel här snart för att leka med Micke, dom ska beställa mat, ska nog ta och slå till på en kebab med ris.

1 kommentar:

  1. epilatorn är ju smärtsam men ändå så värd det, har inte ångrat min numera många år gamla men trogna tortyrmaskin :)

    SvaraRadera