måndag 16 maj 2011

Massa gott!

Idag har det varit en njutningsdag! Ätit gott och njutit av härligt sällskap.

Först så tog jag älskling i hand och började kika lite på kostym till honom, men vi får nog åka någon annanstans, fanns inget utbud just nu i norrtälje. Fick tips om Brothers så det ska undersökas  :)

Fick en underbar lunchdejt med Anna, pratade som vanligt igenom allt som hänt. Och nu händer det ju saker! Håller tummarna, hårt ;)

Sedan blev det Måndagsmys i gött sällskap, både pastagratäng och kladdkaka till Pirates of the Caribbean, Curse of the Black Pearl, alltid lika bra :)
Känner mig hedrad att få umgås med så härliga vänner som jag har. Det är verkligen så skönt!

1 kommentar:

  1. Tack själv vännen! Jag ser dig alldeles för sällan för mitt eget bästa!
    Tack för att du finns!!!

    SvaraRadera