fredag 13 maj 2011

Raindrops

Det har regnat på förmiddagen och sen eftermiddag idag. Helt okej för min del eftersom jag har jobbat. Ganska skönt att jobba och ha regnet utanför, det enda som är jobbigt är att luftkonditioneringen inte fixar luften när det regnar. Blir regnskog med tropiskt fukt inne ;)




Spenderade torsdagens eftermiddag hemma hos Eva och Linnea (och Mattias!), bebismys och äppelkaka minsann! Så skönt att sitta i solen och snacka skit  :)
Vi är som en egen liten mammagrupp nu när majoriteten av oss har barn ;)


Idag är det precis 3 månader till bröllopsdagen, det är fan inte mycket tid! :D  Så härligt men nu måste det läggas på ett kol vad gäller planering av detaljer. Det största just nu är nog min blivande makes kostym och mina skor. Har fått många tips och till och med blivit erbjuden skor :) Men jag ska leta ett tag till och har även kvar min ursprungliga beställning, trots att affären inte får tag på sin leverantör. Ska även titta i fysiska butiker i sthlm och uppsala.

Dags att sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar