tisdag 3 maj 2011

Med vilja, våld och...

Tisdag. Sovmorgon.

Tog mig en riktig latmorgon och hade pyjamas till 12-snåret, förtjänas ibland.
Har trots detta fått en hel del gjort!
Skapat önskelistan hos Cervera/Duka, inte alls svårt. Ska bara välja saker också, kommer ta ett tag.
Ringt och pratat med Söderbykarls församling och berättat att vår präst är bokad och fick numret till kantorn. Frågade även om detta med riskastning och dom har inga bestämmelser runt detta.
Så då ska bara jag bestämma om jag vill ha ris i håret och innanför klänningen!
Vi ska boka en tid med kantorn för just nu har vi inga idéer om in- och utmarsch, så det får hon gärna komma med åsikter om. Vill dock inte ha dom som kallas för "klassiska" bröllopsmarscher (kommer inte på vad dom heter just nu), då kommer i alla fall jag känna mig enbart fånig.

Håller på att pyssla med inbjudningarna också, men min "runda-hörn-stansare" håller på och lägger av så jag ska nog skaffa nya. Men det blir fint! Säkert alldeles för mycket jobb egentligen, men det är kul.

Har nog även lyckats fixa en gratis bröllopsfotograf! Hör och häpna! Hon är gediget utbildad, ska starta upp firma, och erbjuder därför gratis fotografering mot att hon får använda bilderna i in portfolio! Klockrent! Och hon bor i Ebsbro, nära och bra. Sofia hittade henne via en annons på blocket .
Ibland ska man ha lite flyt i livet...

Har vart en sväng till kören också, ska nu lägga mig i soffan tror jag  ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar